ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Планування:
- перспективного плану методичної роботи училища;
- щорічного та місячного плану роботи методиста;
- графіку підвищення кваліфікації викладачів;
- плану вивчення передового досвіду викладачів та майстрів в/н;
- графіку відкритих занять;
Участь у плануванні:
- роботи навчального закладу;
- роботи циклових (предметних)комісій;
- виховної роботи;
- роботи педради.
Організація:
- роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
- науково-методичної роботи педагогічних працівників;
- узагальнення і популяризації перспективного педагогічного досвіду;
- атестації педагогічних працівників;
- участі викладачів в науково-практичних конференціях;
- відкритих занять;
- виставок науково-методичних робіт педагогічних працівників та творчих робіт учнів.
Контроль за:
- виконанням плану-графіка: атестації педагогічних працівників, взаємовідвідування навчальних занять викладачами та майстрами, проведення відкритих занять;
- веденням навчально-методичної документації;
- проведенням консультацій та додаткових занять;
- діяльністю циклової (предметної) комісії;
Звітність:
- щорічний звіт про методичну роботу.
- Впровадження:
- нових педагогічних технологій в навчальний процес.
Створення:
- нової методичної документації;
- зразків нової навчально-методичної документації.