ОСНОВНІ НАПРЯМКИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Планування:

  • перспективного плану методичної роботи училища;
  • щорічного та місячного плану роботи методиста;
  • графіку підвищення кваліфікації викладачів;
  • плану вивчення передового досвіду викладачів та майстрів в/н;
  • графіку відкритих занять;

Участь у плануванні:

  • роботи навчального закладу;
  • роботи циклових (предметних)комісій;
  • виховної роботи;
  • роботи педради.

Організація:

  • роботи з підвищення кваліфікації педагогічних працівників;
  • науково-методичної роботи педагогічних працівників;
  • узагальнення і популяризації перспективного педагогічного досвіду;
  • атестації педагогічних працівників;
  • участі викладачів в науково-практичних конференціях;
  • відкритих занять;
  • виставок науково-методичних робіт педагогічних працівників та творчих робіт учнів.

Контроль за:

  • виконанням плану-графіка: атестації педагогічних працівників, взаємовідвідування навчальних занять викладачами та майстрами, проведення відкритих занять;
  • веденням навчально-методичної документації;
  • проведенням консультацій та додаткових занять;
  • діяльністю циклової (предметної) комісії;

Звітність:

  • щорічний звіт про методичну роботу.
  • Впровадження:
  • нових педагогічних технологій в навчальний процес.

Створення:

  • нової методичної документації;
  • зразків нової навчально-методичної документації.