Метою методичної роботи в ліцеї є підвищення професійної компетентності та методичної майстерності педагога, що, в свою чергу, спонукає кожного з них до роботи над вдосконаленням свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу творчими знахідками; дає можливість молодому педагогу вчитися педагогічній майстерності у старших і більш досвідчених колег; забезпечує підтримання у педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку.
Методичний кабінет є центром методичної роботи ліцею,де зосереджуються:
- інформаційні,
- навчально-методичні,нормативні,
- матеріали,матеріали з досвіду
- роботи педагогічних працівників зразки планувальної та звітної документації,дидактичних,наочних матеріалів.
ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО КАБІНЕТУ:
- організацію заходів щодо підвищення педагогічної майстерності педагогічних працівників (семінарів. шкіл передового досвіду, лекцій, курсів педагогічного і технічного мінімуму, індивідуальних і групових консультацій тощо);
- організацію педагогічних читань і науково-практичних конференцій;
- організацію постійно діючих і тимчасових виставок з метою поширення передового досвіду педагогічних працівників, пропагування результатів науково-дослідницької діяльності, новинок науково-методичної літератури, досягнень педагогіки, психології, техніки і технології;
- ознайомлення педагогічних працівників з необхідною періодичною, навчальною, методичною літературою для підготовки до занять, позаурочних заходів, виступів, доповідей на педагогічних читаннях та конференціях;
Методичний кабінет завжди підтримує та стимулює готовність педагогів до самореалізації в професійній діяльності, виявляє творчі педагогічні ідеї.
Педагог повинен багато вчитися розуміти
душу в її явищах та багато думати про мету, предмет i засоби виховної майстерності, перш ніж стати практиком.
К.Д. Ушинський