МЕТОДИЧНА РОБОТА
Методична робота заснована на досягненнях науки та передового педагогічного досвіду,системіаналітичної,організаційної,діагностичної,пошукової,дослідницької,науковопрактичної, інформаційної діяльності з метою удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників (викладачів і майстрів в/н)та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.
Основними принципами організації методичної роботи
у Кам’янському професійному ліцеї є:
· демократизація та гуманізація навчального процесу;
· цільовий підхід до організації методичної роботи відповідно до програмних цілей навчального закладу та напрямків його діяльності;
· організація роботи з педагогічними кадрами на основі потреб та реального рівня професійної компетентності.
· системність та систематичність;
· науковість;
· оперативність та мобільність;
· прогностичність та випереджувальний характер;
· оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм;
· пріоритет знань та моральних цінностей
Основні завдання :
Допомога педагогу у створенні індивідуальної творчої лабораторії, в якій би він міг вивчати та впроваджувати у власну педагогічну практику досягнення передового педагогічного досвіду, педагогічної та суміжних із нею наук, проводити власні експериментальні дослідження, на основі яких вибудовувати індивідуальний творчий стиль, що дозволяло б йому бути на висоті поставлених перед ним освітніх завдань.
СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ
Структура методичної роботи забезпечує функціонування, удосконалення та розвиток з метою підготовки висококваліфікованих фахівців, надає можливість здійснювати неперервну освіту, готувати фахівців, адаптованих до життя в нових умовах ринкових відносин, що дасть можливість їм адаптуватися до швидкої зміни на ринку праці, здійснювати перенавчання незайнятого населення, можливість отримувати додаткову професію, підвищувати свій професійний рівень.
Методична робота з педагогічними кадрами спрямована на формування професійної компетентності, збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу, вироблення інноваційного стилю діяльності, підготовку викладачів і майстрів до роботи в нових умовах, залучення до науково-дослідницької, експериментальної діяльності із запровадженням інноваційних технологій у навчально-виховний процес, створення інформаційного освітнього простору.